QT.
Sunday, 4 March 2012 @ 10:54

Assalamualaikum and Anyeonghaseyo.Random is my title again..Yelah the day before exam nih..I haven't study Bahasa Malaysia yet.Karangan....section A and C is easy for me but section B is a little bit though.Last Friday, my class just learned Karangan Surat Kiriman Rasmi..I hope that essay is available in Section B.I'm just hoping i'll get 4A's or maybe 5A's? All things was determined by Allah.. Saya usaha, saya berjaya ; Saya percaya , awak berjaya.Hik hok.. :D

As always, lepas bukak blogger mesti tumblr.Memang hobby and routine seharian./ayat skema\.Aku suka reblog gambar yang black & white kebanyakannye.Lagi2 gif images, infinte, u-kiss and b.a.p .. awesome giloss.Tapi tak retilah nak buat gif black & white :( #kecewanya . Anyway, sekarang i know how to read and write korean.Tapi still sekat2 kalau bace the written words. I think i'm inlove with B.A.P - oh my gosh!!

/muka zelo macam G-dragon sikit\

I think i'm with Jongup now.Zelo pun ok sebenarnya cuma i don't feel anything on him.Jongup is cute, awesome when he laughs and i really felt something special on him.mwahahaha...ok tak lawak.Tapi i still setia with Myungsoo.Dalam ramai-ramai bias aku, Myungsoo yang aku tak pernah tinggalkan.He(L) is soooo special for me.Lepas ni kalau nak buat entry, letak gambar B.A.P or Infite 'jelah'..Banyaklah cakap..

Oklah i gotta go now and be ready for exam tomorrow. Eiiih!! esok aku jadi pengatur majlis!! Cikgu, tolong saya!!!

sekian wassalam..
0 comment(s)
Layout by: Quincy Fadul