QT.
Tuesday, 7 February 2012 @ 11:35
김세용

   Anyeonghaseyo!Sorry for the lack update, i was busy lately and my wifi have gone the connection.I was like FFFFUUUU...Nevermind, nasib baik berokband ok.Loading pun biasa2 je :)..So my title today is GIF Request.Yeah, i make GIF Request for sape yang naklah.Kalau lebih dari tiga seminggu i x reply your message, that mean i was busy ok?Bukannye hari ni kau nak aku bagi hari ni jugak..Tengok masalah..Yang gambar atas ni aku reblog kat tumblr..Ade banyak sebenarnya aku reblog gambar GIF..Aku suka!!

    For this few days, i always bukak photoshop edit gambar..Dah download photoshop action,bukan main aku edit.Sambil2 tu aku buatlah GIF sekali.Haritu baru buat gif video OMS yang season 2 punya tak silap aku..I'm using Photoshop CS4.CS berapa pun tak kisah sebenarnya..Buat masa ni, aku taknak ajar lagi buat GIF.Penat nak buat screenshot.


    So, for the ones yang nak request GIF, comment or leave a message at cbox.Write what gif you want, i'll make it as soon as i can.Inshaallah..I'll give you the link of the image at your cbox.If you don't have cbox??I'll comment at your newest post.So long, Assalamualaikum~
0 comment(s)
Layout by: Quincy Fadul